close

  

I need a somebody

Somebody to love

想愛

忘掉一切不好的回憶

再去尋找別的愛

TEEN TOP TEEN TOP

我要改變

我受過傷 也被遺棄很久了

原本就是這樣

愛情就是這麼痛

我只想忘記

那時很累 不要管我

Just let it fly away

漸漸的想念 無法呼吸

天天在哭泣的我 現在感覺很乏味 I'm let it go

Iwanna love

Don't hurt me girl

現在我也想愛

比任何人都要熱情的愛你

像別人一樣現在想愛

Oh my love oh my love

Love love love love

I wanna love

It's time to move on

Here we go Teen Top Top 

It's time to move on

Here we go Teen Top Top 

It's time to move on

Here we go Teen Top Top 

It's time to move on

我現在想愛

現在我不再想自己傷心

不知道有多少遍 晚上都會掉眼淚

如果是你 應該會笑

我的心是這樣 你為什麼不知道

愛情的創傷 只有另一個愛情才能夠痊癒

這乏味的寂寞 到此結束 Stop

No more rainy days

關了燈的屋裡 像開著的電視一樣

I was all alone

需要某個人

Oh yeah like L L I need love

我現在想愛

比任何人都要熱情的愛你

像別人一樣現在想愛

Oh my love oh my love

Love love love love

I wanna love

It's time to move on

Here we go Teen Top Top 

It's time to move on

Here we go Teen Top Top 

It's time to move on

Here we go Teen Top Top 

It's time to move on

我現在想愛 不要擔心

不會讓你哭泣

我只要你在我身邊就可以 無論何時

It's time to move on

Here we go Teen Top Top 

It's time to move on

Here we go Teen Top Top 

It's time to move on

Here we go Teen Top Top 

It's time to move on

想愛你

---偶---素---分---隔---線---
這是無字幕的MV~

 

這是有字幕的MV~

 

現場的等到TT回歸有了會再PO~

但是聽說這首不是主打歌?!這首就已經大發了呀~\ . /

轉載請註明出處^^

arrow
arrow
    全站熱搜

    珊珊 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()